August 6, 2013

Semua pun dah ke laut dalam..

HAHA..gitewww..
aku perasan sejak bulan puasa ni, aktiviti blogging agak berkurangan.
wah kalau dek sebab amal ibadat yang berganda2 tu, Alhamdulillah..
Tapi apesal aku kurang menulis?
Idea tak ade
Gambar tak ade
Mood tak ade
KEHKEH

So tinggal lagi 1 hari je berpuasa ( minus today )
Tahun ni InsyaAllah full lagi puasa.. YAYY
masuk tahun ni, dah tahun ketiga kot aku full puasa

2009 - aku bersalin few days before puasa
2010 - belum di datangi bulan mengambang dek sebab BF
2011 - aku pregnant si umar
2012 - belum di datangi bendera jepun jugeks
2013 - pun belum di datangi bendera jepun sejak lahirkan umar.ha kauuuu

Tuhan bagi peluang lipat gandakan pahala, tapi ko buat bodoh jugak tak tau la nana oiii..
Aku harap kita semua dapat keberkatan bulan Ramadhan ni..

Alhamdulillah, en suami dah pun pulang beraya ahad lepas..
So skang ni iols je masih bekerja.
Almaklum kerja pun di kampung halaman..gitewww..
Nak balik kampung pun anytime leh balik. Malah hari2 boleh balik, tak payah tunggu raya.
So no issue nak bercuti awal2 dek non.. ko nak kejar ape kan??

so esok baru start cuti, itu pun cuti FREE yang company memang bagi ( selamat cuti den )
So sambung la cuti minggu depan 3 hari. kenapa 3 hari?
Aku ni cuti semata ikut en suami je. dah encik suami cuti, aku cuti la sedaya mungkin.
Tapi cuti dia banyak, tak dapat la selagi dia cuti, aku pun cuti kan.
Agak-agak yang boleh cover, aku cover. Ahaks

So 3 hari 12-14hb ape plan pun tak tau.
Yang aku tau 13hb tu adalah birthday Luqman yang ke-4
Sambutan?
Semua orang pun berhajat nak buat majlis kan..
Tapi kooo..masa ni la raya, masa ni la nk mejelis, masa ni la insurans kete mampos. uwaaa..
Dulukan yang mana penting, ada bajet lebih kita buat yerrr..

So uolls, beraya mana? Jauh??
Okay pada yang pulang beraya jauh2 tu, pandu la berhati2..
Ingat wajah insan tersayang..
Semoga sampai ke destinasi..

Selamat hari raya
Maaf zahir batin
Walaupun kita tak saling mengenali, jika ada tutur kata dalam entry ni yang mengecilkan hati sesetengah pihak mahupun secara sengaja atau tak, ku pohon maaf jugak. 0-0 okayyyy..



No comments: