July 8, 2013

TOLONG beli kan..

UPDATED

Dah dapat beli!! YAYYY...
Thanks to my frennnnnnnnnnn...
Nantikan transformation of my DIY kaunter table. kuikuikui

========================================================

Entry berbaur rintihan. KAHKAH
Okay aku saje cuba nasib..
Kalau ada rezeki aku, orang nak tolong tu..terima kasih sangat.
Tapi kalau takde, tak mengapa..

Siapa yang nak pergi IKEA tu, boleh tolong pesan beli 1 bende ni tak..
Aku ni takkan ke IKEA kalau husband tak ade..
Tambah lak aku tinggal di luar KL, yakni Seremban.
Nak drive seorang diri menuju ke KL, Ikea to be specific, once in the blue moon - lom tentu terjadi.

Aku nak sangat beli benda alah ni tapi hari tu dah pesan ngan kawan aku, tapi dia pergi dah lewat sebab siang tu ada hari sukan katanya..bila pergi dah malam...dah kelam kabut, tak sempat beliiiii..
IKEA dah tutup. Uwaaaa....!! - gedik ko nana
Ok bende alah ni kecik jer..tinggal nak pasang jer...
kalau aku tunggu laki aku, dah raya nanti baru laki aku balik..
Walhal aku nak assemble bende ni sebelum raya. Ngeh3..
Apesal aku tak beli dulu? Tak jumpa dan tak tau nama masa tu!!!
Kalau aku tau, sure aku dah beli dah kan..?

So agak2 sape rajin ke Ikea dan belikan untuk iols?
Beli dan pos kan? Or kut2 ada yang balik kampung di Seremban ke hujung minggu. Ngeh3 perasan la ko nana kan orang nak ikut cakap ko jerrr

Ni lah bende yang aku cakap tuuuuu

No comments: