July 12, 2013

No words can describe the feeling of..

...definitely.. Luqman!!

He just almost-turn-to 4 this August 13...

Tapi, dia punya perasaan..
yang sarat dengan kerinduan..
aku tau..dia rindukan daddy dia..
aku tau..dia nak jumpa daddy dia..
aku tau..dia nak bergurau senda dengan daddy dia..
aku tau..dia sentiasa mahukan kami berempat sentiasa..

kenapa aku tau semua ni?
macamana aku boleh baca hati seorang budak yang baru 4 tahun?

semua ni boleh di baca melalui tindak tanduk dan percakapan dia..

berikut adalah apa yang di gambarkan oleh luqman kepada daddynya..

1) "Umi, kita pergi KL bila daddy balik la yer..taknak la pergi sekarang"

2) "Umi, man tak nak tido umah kita. tunggu daddy balik baru kita tido ngan adik , ngan umi sekali.."

3) "Man nak pergi funfair, tapi sape nak bawak man dukung belakang?" ( hanya daddy dia je yang buat macamtu selalu. umi tak larat )

4) "Umi, call la daddy..man nak cakap2 ngan daddy"

5) Paling sedih sekali ..malam tadi dia minta handphone, nak wechat kat daddy. aku pun tak monitor apa yang dia cakap kat daddy dia. Tapi aku pesan, jangan pandai2 wechat orang lain. so dia faham. tak lepas tu aku tengok banyak gila dia wechat kat daddy. So 1 of conversation dia adalah:
"Daddy, balik la cepat naik kapal kebang, balik la cepat naik teksi, jumpa wan, jumpa umi..jumpa man, jumpa adik"

I can't help but crying... T____T

Daddy pun sedih nak..
Daddy pun nak nangis dengar wechat tu..
InsyaAllah raya nanti daddy balik yer nak...

Bonding between son and father ( gambar puasa last year ...)

No comments: