May 22, 2013

dunia blogging dan dekorasi

wah kelas topik ko jemah..
blogging sangat?!!


well..well..well..memanglah blogging ni dah lama ku kenali, tapi ketegarannya sukar dirasai..
belum ke tahap seperti korang, dan korang serta korang semua..
tapi tiba2 hari ni - 21/5, aku tergerak nak berblogging semula tanpa buka blog baru ( aku ada banyak blog by the way..)
sebabnya aku ni duk gila mencari idea decor ( dekorasi )..
aku tidak se'kreatif' korang, dan korang serta korang semua..
tapi cukup lah untuk sedap mata ku memandang dan kebiasaannya somi ku akan ikut aje idea dekorasi yang aku lontarkan ( wah macam rancangan realiti kaww)

rumah yang aku nak decor ni memang rumah sendiri..
dah hampir setahun kami masuk rumah ni tp belum 100% tinggal di sini.
aku masih boleh dikatakan 99% menghabiskan masa di rumah mak..
tapi rumah aku pulak, tak pulak ku tinggalkan kosong..
aku suka tengok dekorasi rumah walaupun aku tau, budget ku amat ciput..

ni raya tahun lepas untuk pertama kali kami beraya di sini.


YES!! kami dapat kunci dalam sebulan sebelum raya.

so imagine bape budget yang ada??

sangat sengkek hokeyy!!

 
so sekarang dalam kepala otak masih banyak idea yang ingin dilontarkan, cuma kekangan masa (dan duit) yang menghalang..

perlahan2 asal sampai ke kemuncak ( angan2 )..
akanku kongsikan ruang2 tertentu dalam rumah dari masa ke semasa okay ( kut ada yang nak tengok lah)

 
teheeeee!!

No comments: