July 4, 2012

konon-konon

dengar ayat mcm dia pembersih sgt. realitinye, suh mandi pun susah. hahahah..
itu lah anak bujang aku yg sulong..
klau ajak mandi, mcm2 alasan diberi.
~nak main car kejap lah
~sejuk lah
~dh mandi lah
~man tak main kotor lah
..dan macam2 lagi..

TAPI..semalam ada insiden yg pd aku sgt lucu..

Uwan: "man, tolong buang pampers adik ni man" (adik dia poopoo)
Luqman: "taknak lah wan, nanti busuk tangan man" (alasan tu sbb dia malas dan jgk tgh sibuk main kete)

MUAHAHAHAHAHAHHA!!

mcm la dia poo2 bukan kita yg cebok..abis tgn kita tak busuk? konon bajet dia pembersih la tewww..hihi..
klau cebokkan dia pn, dia suke nk selamatkn kaki dia dr terkena najis sendiri. dengan cara bagaimana? PIJAK KAKI ATAS KAKI KITA BALIK!! boleh imagine? LOLLLLL