January 6, 2012

Hari ke-7 sudah..

Diam tak diam, dah pn masuk hari ke 7 aku melahirkan anak kedua. Walaupun melalui beberapa cabaran, aku tetap bersyukur kerana masih memiliki mak yang dapat juga tlg tgk2 kan luqman, aku dan baby..
Semalam baby baru je discaj and aku pulang berdua je dgn baby naik teksi. Sedih? Tak sedih la, ape nak sedih, dah memang suami jauh atas tuntutan kerja. Orang lain pun sibuk jadi taknak susahkan org lain. Mak pulak kt rumah jaga si abang. Hmm jadi berdikari lah kita ye :)
Ok la, sbg penamat, ni lah buah hati saya..

No comments: