February 1, 2011

rindu yang tiba,,

ceh tajuk tak bleh blah ;p
tiba2 je malam ni ada mood nk selak blog ni dan hapdet..
well well..mmg hampir jd tukun pun..tp what to do..syg nk close. so hapdet je la bila ada rasa mood nk update tu..
so far, aku dah jd surirumah sepenuh masa. dalam perancangan mencari kerja balik. so tgh giat mencari lah ni. hehehe..kut ada rezki luqman..hubby plak ada gak dpt pggln interview dr gov. so tatau la kalau ada rezki dia keje ngan gomen tu. hrp2 dpt ler. pnya lama tunggu baru ler pggl interview. stage 1,2,3-4 sume dh lepas. aku rase thn 2009 kot. tp la ni baru dia nk pggl. gile lama lah..hrp2 ada la rezki tu..huhu..
oh baidewei, saje je nk buang masa tulis kt entry ni..
td saje2 tgk fb, ramainye la bersalin thn ni ek. bile turn aku agaknye? rs mcm dh kena pd ms..tp hurmmm tgk la klau ada rezki. usaha usaha ;p
sbnrnya aku demam dr smlm. kaki sejuk gile, bdn panas, tp aku seram sejuk sakit2 sendi..tp td dh gi klinik. mkn ubat demam ngn antibiotik skali, eh sejam lepas tu terus rasa kebah..terus rasa nak on kompiter, terus rasa sihatlah senang cita. ahahahah..gile kuat ubat ni..fuyooo...
alhamdulillah lebih baik sihat mcmni drpd mcm siang td. mak aiii asik baring je spjg hari. pakai stokin, mandi pun tak..ye lah..dh rase sejuk je spjg masa. pale lak pening. so ape lg..baring aje lah. nk mkn pn xde selera. tp nmpknya ni mcm dh sehat betol ni. takde rase sakit2 sendi, xde rase pening pale, xde rase sejuk. kalau tak tu, tak cukup stokin, selimut, abis aku tido merekot nnt. huhu..
tension bile kita demam, anak bukan paham pn. ye lah budak. bantai dihenyaknye badan kita. smpikn semalam aku tak tahan. aku menangis. haha lawak2. klau dia demam kita susah, kita demam pun kita susah. kita dgn xde selera, tp dia plak asyik nak bf je. huhu..anak anak...
ni la anak bujang sy yg suke sgt ketawa dan buat org geli hati..kdg2 dia plak yang pandai meng'ayam2'kan kita. hahaha..adoi anak..lawak2..wpn ada masa geram dgn kerenah dia. tp ada ms bile duduk berdua dgn hubby dan ceritakan semula kerenah dia, mesti kami berdua sengih2 senyum kenangkan sikap kelakar dan bijak dia tu. huhu..
haaa gotcha!!!

No comments: