November 29, 2010

kekejaman manusia mengalahkan binatang

title memang emo..
tp emo bukan sebarang emo ok..
aku baru je lepas tgk video klip pasal budak didera masa mandi dlm bilik air tu.
sumpah menitik air mata aku tgk.
terus terbayang2 luqman dimata kepala aku sendiri.
oh ni la video yg bob ckp tu.
menyesal pulak aku tgk.
bangang punya manusia.
klau korang tak tau or tak penah tgk, korg try la cari kt utube, mungkin ade kot.
serious, korang pasti sedih bile tgk (if u're human la)..
aku tak sangka wujudnya manusia kejam mcmtu.
kenapa aku ckp kejam?
sbb, budak tu dh la kecik lg, tgk gaya bsr anak aku je. sthn lebih.
pastu dimandikan dlm keadaan meniarap, mak dia pijak..eh mak ke maid aku tak pasti. kaki di letakkn di blkg bdn spy bdk tu tak lari ms mandi. ye lah budak kan. sejuk ke ape, mmg la dia nk lari je. anak aku pun cmtu. tp tolong la jangan jd binatang bhai..
dah tu ko tau nak senang je. mandi main simbah je kt muka budak tu. dengan rentap rmbt dia smbil simbah berkali kali. tercungap2 la budak tu bile kena air mcm tu..
serious masih terbayang2 aku dgn clip video sial tu. opss sorry. aku betol2 emo mlm ni.
terus aku cium luqman yg tgh lena tido sblh aku ni.
tak tergamak aku lakukan macam tu pd luqman. jauh sekali.
semua orang sayangkn dia.
malah mak aku sampai skang akan mandikan dia dgn air suam. serious.
aku je malas layan. air sejuk sudah. basuh la slow2 dari kaki kan. hehehe ..kejam ke aku? ;p
ape2 pun, aku doakan manusia bangsat yang kejam tu akan mendapat balasan setimpalnya.
Ya Allah, ko selamatkan lah anak kecil itu dr kekejaman manusia yg berada disekelilingnya.
sesungguhnya kehidupan ni penuh dengan warna warni. apa yang tak terjangkau dek akal kdg2 tu benar2 berlaku diluar sana. nauzubillah..
alhamdulillah luqman menjadi kesayangan semua..di jaga penuh kasih sayang, ditatang bagai minyak yang penuh. sampaikan mak aku duk pesan jgn bg luqman adik lg ( indirectly la..hehehe)..hahaha adoi..

look at these cheeky faces. ni sume berkat kasih sayang dari semua orang. anakku sangat manja, aktif dan juga ceria sokmo!yayyy..

ok la, ekceli byk dh update. gmbr ade, mls nk type je. psl luqman gi funfair etc..haha ok till then

No comments: