March 9, 2010

fuh fuh fuh..

berabuknye la........
haihhh lama tol tak berceloteh kt sini..dh pn sebulan aku tinggalkan siemens..
hmm..rindu?? nak kata tak rindu, teringat jugak lah..
tp dek masa yang sibuk tu, kurang lah aku teringatnya..

dalam masa duk rumah tu, sape cakap jadi suri rumah tak bertangga ni tak bz..angkat tangan! hahaha..
bz dol..
asik nk mengelek anak je la kejenye..
luqman pn pntg nmpk kelibat aku.aduyaiii..

sejak berhenti, ade la skit projek yang aku lakukan..
alhamdulillah, dah nampak la bunga2 skit.
bukan nak cakap dah maju, tp aku happy dengan apa yang aku buat sekarang..

ini yang dikatakan, aku nak buat sesuatu yang aku suka..yippee!!

hmm banyak yang aku nak update kan..
owhh..selain pada tu, aku bkn lah suri rumah sepenuh masa dah..
skang menjadi pendidik ( sementara ) di kawasan tanah tumpah darah ku. ngeh3...
so dalam masa berbiznes kecil2an tu, dapat lah jugak luangkan masa bekerja.

nak ke taknak, hidup perlu diteruskan...

jumpa lagi di lain entry ( wah mcm rncgn mickey mouse plak..kwang3x..)

No comments: