March 7, 2009

Tahniah SEPAH!!

Finally, mahkota Raja Lawak Musim ke-3 tidak jatuh di kepala amir. wooot wooottt..

TAHNIAH SEPAH KERANA DINOBAT MENJADI RAJA LAWAK MUSIM KE-3!
walaupun boleh di jangka kemenangan Sepah, aku tetap berdebar takot undian akhir boleh bertukar menjadi Amir ditangga ke atas ( walaupun % nye agak jauh la ).


walaubagaimanapun, persembahan malam tadi Sepah memang manntoppp la. best & lawak gile. dalam keadaan aku yang tak berapa sehat, aku masih mampu ketawa berdekah2 lagi sampai laki aku "ehh ehh ehh, tadi cakap sakit pale bagai, nape abg tgk mcm dh sihat ni". huhuhuhu..mommy mmg sakit pale la. betol, smlm aku sakit pale gile, smpi aku x lalu nak mkn, nasi ku jamah sikit je cukup syarat. pale tu aku duk ketuk2 or rase nak hantuk2 je. lepas je RL3 abis, aku pun masuk tido. laki aku dah suh tido dah, aku x mo ;P.


sampai ke pagi ni pale aku masih sakit. mcm ada batu duk dalam ini kepala. tp pagi ni tak seteruk malam tadi. :((((

No comments: