December 26, 2008

masakan ujung minggu

Mari kita persembahkan, apa menu yang sering aku buat di hujung minggu. kalau hari2 biasa tu tak sempat lah aku nk snappy2 ni. hihihi. selalu pun aku masak lebih kurang je. macam ayam goreng sambal ke. sardin ke.muahahaha. and paling simple yang laki aku suka, nasi goreng pedas cili padi. LOL
mee hoon goreng untuk sarapan ~nyumm nyumm~



ayam masak lemak cili api..orang nogori beb!


so yang lain pelengkapnya, sayur dan telur dadar sajork!


Selain itu...dihari minggu yang lain..



Tomyam ayam & sotong

Lawannya sayur goreng juga and ikan goreng pula ;P

Ini sahaja masakan orang malas seperti saya. hahahaha. aku betol2 malas nk masak. asalkan kenyang sudah..lagi pun hidup masih berdua. cuma perut je ngalahkan idop berdua. hiks!

No comments: