November 27, 2008

waaaa..lamanye

fuh..fuh..berhabuk!

lama nye tak berceloteh kt blog ni. nak cakap takde idea, adaaaaaa..byk! tp mcm malas pn ye. pastu mcm not-in-blogging mood pn ye. aduyaii. pastu plak, maxis kt umah tu boleh block account aku sebab aku ada outstanding 37 inggit!! (read: PULUH) bkn ratus ek. boleh? boleh tak bagitau aku dulu or give warning with loud alarm. boleh? dah la, benci aku!

pastu arini plak aku dah ade mood. mood untuk berblog sebab aku nk berlagak kejap wpn tak patut pn berlagak ( sebab fiza dpt lg byk! ).ahahahahah. yayyyayyy!! bonus dh masuk, opss belum pn lagi, malam kang baru dpt kot . tapi payment slip dh release. boleh? hahaahhaha! ermm..alhamdulillah.

so the list goes down.............

i want camera
i want playstation
i want give to moms
i want buy new cabinet
i want buy bracelet gold
i
want these..

i want that..

tapi i want do investment

and also i want do saving...........so macamana???????????????????? tolong!!! ada duit serba salah, takde pun susah!!

No comments: