September 27, 2008

layan!

tagging game lagi..layannn..from arine ;P

1) Berapa pasang baju anda tahun ini dan colour apa?
- consider NO. muahahahah. almaklum lah, si bride-to-be ni dah ade baju nikah dia. lagi santek dari baju raya taww. ;P warna cream ;P

2) Makanan raya tradisional kesukaan.
- ketupat plus rendang plus lemang plus rendang..makkkk lapaaaaaaa oppss puasa, lupe ;P

3) Biskut raya kegemaran
- biskut yang chocolate je. cm almond london la , breadchoc la, just name a few. kuih ni selalu berubah nama ikut dan diorg je. haku suke layan kepek & kacang je raya ;)

4) Bapa banyak duit raya anda dapat n spend kat budak
- utk aku yg thomel ni ;P last aku terima raya thn lepas. eh ye ke? tp seingat aku ade dpt duit raya ms dh keje pn sbb mak & akak aku kesian sbb gaji tak masuk lg time tu. haa baik tak?? bertuah jd anak bongsu cm aku ni ;P. tp yang lain dh ade mind setting yang aku tak layak dpt duit raya dh. wakakakaka.

- for budak2 plak, anak buah aku ni dlm 16 org kot ( lupe ah). so aku ikut umur. plg bsr aku kasi la dlm RM20 je ;P. yg aku syg aku kasi la RM50 je ( bias tak haku wehh?? ). hahahahaha . dan yang kecik aku kasik RM5 suda..yg tak dikenali or tak rapat or sedara jauh, RM1 suda..byk songeh, mntk mak korg sendiri duit lelebih ;P

5) Aktiviti malam raya
- kebiasaan - aku akan tunggu pengumuman. hahaha. lepas tu kalau langsir tak psg lg, tlg lah kan. klau kuih ade yg nk dibakar lagi, tolong lah..sibuk kan? or tolong makan ke..mcm food tester la aku kira ni. ok what, boleh gak kasi comment membina. ;P. then klau rendang dh ready, leh mkn. pastu klau anak2 buah sume ade, join main munge api. pastu klau org dtg takbir, tggu la org dtg and prepare pe patut. itu sajork.

- tapi luar biasa pada tahun ini - aku akan bz dgn bunga telur aku yg aku x siap2 tu. aku akan tak bother about other hari raya preparation. hahahaha lantak la ape nak jadi pn ;P and also my hantaran preparation. wuhuu byk nyee ;(

sape aku nak tag ek??? haa, kpd sesape yg tak pernah layan tag ni lagi & dia tersenarai dalam fav list aku . hiks! ;P

No comments: