September 5, 2008

musim kuih raya

Updated! 05/09/08

ni ade kuih lain lak. sume price attached at pic.. melainkan coconut cookies tu, RM18.

Ni la coconut cookies yang aku ckp tu, cume RM18 je

______________________________________________________

aku rase musim berhari raya ni, especially for kuih raya dah terasa sejak sblm puasa lg. sbb nye bab nk merasa tu satu hal. kalau dh puasa, cemane nk rase ye tak. unless kene bg sample kt depa & rase kt umah je lah. itu lg ler bajet sample kene besor :P well, aku pn tak ketinggalan bab kuih raya ni. malah aku mendapat permintaan dari kawan-kawan aku yang kebykannye pemalu-macam-aku-lak-tak-malu tu, so aku tlg la diorg utk promote. tlg2 jugak, takkan tlg kosong je kot. opss.. ade la sorg dua yg suh aku promote. so aku pn ape lg. mengsentkan la email kepada kenalan-kenalan. hahahaha. ni antara kuih nye. harga semua boleh dikatakan bawah RM20 for 50 pieces.

yang ni kesemua di jual bwh rm20 for 50 pieces, ask further for exact price!


tapi yang ni, RM24 for 60 pieces

sama la yang ni, RM24 for 60 pieces

ok cukup stakat ini aje. oittss! tu ape air liur kt tepi tu, lap sikit! pose nihh

No comments: