June 16, 2008

monday blues..

monday ini isnin..isnin ini monday. monday adalah hari blues!
hari utk bermalas-malasan selepas 2 hari berehat-rehatan.
mari kita sama2 bekerja sambil berblogging, ops!

duduk didepan tanpa ada org memerhati - sorg belum dtg ( jam tunjuk 10.23 a.m), sorg lg meeting audit 2 hours. both my important person a.k.a boss/senior :)

tp PO aku melambak2 nk kene buat, VM pn sama, mane leh berblog lama2 pun.
saje nk tarik spirit bekerja, jd kene la tulis lepas segala kemalasan. ada ke? rase mcm baru je sampai, tp dh nk tghari, cpt tol.bagus.


today my tag left in my car, pelupe betol. dh jalan sekerat jln, baru ingat, malas nk patah balik.
lantak lah, naik atas call my colleague asked her to open door for me. nice me.

smlm msk nasi grg for bekal En. fiance hari ni ( ni je most feveret lunch dia ). tp aku goreng ikan buat sambal gak ( utk aku, bosan lah ns grg je / ayam je ). so aku mkn sikit mlm td and sambung pg td sambil2 ratah ns grg tu sikit. gemok la aku :(

ingatkan td nk naik tangga je dtg opis ( Level 14 tuh ). tp lupe :D ke malas :D tah ape2 tah..

ok la, nk sambung buat keje, rase cm dh rajin balik dh ni :D

No comments: