June 26, 2008

letih

hari ni di kira awal aku kuar dari opis. dalam agak2 pukul 6pm camtuh. awal ke tuh? hehehe. kire awal la tu, kan? huhuhu. tapi sampai umah tak seawal yang diharapkan. ade ke sampai dlm kul 730pm :(. mane tak nye, pergi isi minyak yang dh blink2 setengah jalan. masa jalan tu tak lg, baru tggl 2 bar yg aku jangka akan jd 1 bar. tup2 tgh jalan dh jd 1 bar. ni takleh jd, takot esok x lepas gi keje je, pikirku..

tambah plak balik td timing pn tak cun, time tu la jem. dalam pd jem tu, ujan pn mula turun. Sah2 la btmbah teruk suasana tu.hmm..sibaik aku membuat keputusan bijak utk menuang minyak dulu sblm balik ke rumah. jd aku membelokkn kereta pergi ke arah taman jaya.

ms dh pk2 nk gi isi myk tu, myk pn dh start blinking2.hmm..doa ku tak putus ler jgn kasik aku sangkut tgh jln.hihihi..alhamdulillah, sampai gak ke petrol pump petronas yang bg aku adalah dekat je depan opis aku tu. tp nk ke sinun, mak aii stuck jammed teruk.

so proses aku kuar opis sampai aku isi minyak tu, jem x sudah2 sana sini. tp sibaik la minyak tu dh full time balik tu. kalau x, mmg sangkut aku kt tepi2 jalan. maun nye kes aku masuk dlm trafik di radio - menyebab kesesakan jalanraya petang khamis..ahaks!

hmm..sampai2 umah online lak dulu, nampak anak buah aku duk online. kacau dia jap td. ni dia dh senyap dh pesal tah. tgh tgk tv kot. akak aku pn menyibuk online sama gak. pdhl mcm la x jmpa mggu lepas..hihihi..biase la, chatting ni feel dia lain skit kan? ok lah, badan rase letih lak. kt opis td 2 org MC, dh la aku smpi awal x kn la nk balik lewat kn. tp ni tlajak kul 6 gak. tension betol, slalu plan tu lari.huh!

ok la, arini plan nk tido awal lak spy esok aku leh mulakn hari dgn awal jugak. ;) gnite semua..

No comments: